Évszaki koncertek – művészeti jeles napok
A gyermekek jussanak minél több olyan zenei élményhez, amely megalapozhatja zenei anyanyelvüket. A zene befogadásának lehetőségei – az élő előadás, az emberi hang és hangszeres
A gyermekek jussanak minél több olyan zenei élményhez, amely megalapozhatja zenei anyanyelvüket. A zene befogadásának lehetőségei – az élő előadás, az emberi hang és hangszeres
A szűkebb és tágabb környezetünk felfedezéséhez kirándulást tettünk a közeli erdőben, madárkilátóhoz. Rácsodálkozhattunk a téli kopárság után a festői természet megújulására, az ébredő fákra, visszaköltözött
Óvodai életünkben törekszünk az óvoda és a családi nevelés összhangjának megteremtésére. Fontosnak tartjuk, hogy a szülők ismerjék nevelői felfogásunkat, programunk céljait, feladatait, tartalmát. Támaszkodunk a
„Őseinktől kincsekkel teli tarisznyát kaptunk örökségbe, de mintha egyre gyakrabban tétlenül néznénk ennek háttérbe szorulását, elfelejtését. Vegyük birtokba, ismerjük meg, fényesítsük újra és adjuk tovább
Kiemelt feladatunk a néphagyományaink átörökítése, ápolása: évről évre megrendezzük a Mihály napi vásárunkat, ahol az ovisok által készített kézműves alkotásokat, „vásárfiát” áruljuk a szülőknek, vendégeknek.
Nyári élményeink egyike a gyermeknapok, ahol ovisaink örömteli, felszabadult játékok, események, kézműves foglalkozások kereteiben élvezhetik, hogy nekik, róluk szól ez a két nap. Aktív részesei
2013. július 1-től óvodánk felvette a Szedervirág Óvoda nevet. Az évzáró és nagycsoportosok búcsúzása ünnepélyes alkalom volt arra, hogy felavathassuk óvodánk nevét, szimbólumát, ezt viselő
Húsvétra készülve jelentős néphagyomány a húsvéti tojások festése, az ételszentelés, másnap a locsolkodás. Jeles tavaszi ünnep, melyre tavaszi díszbe öltözik az óvoda: tavaszi virágokkal, festett
Az elmúlt évtizedekben számtalan télűző, tavaszköszöntő népszokás alakult ki szerte Magyarországon, köztük a kiszehajtás. Időpontja tájegységenként változó: farsang farkán, illetve virágvasárnapján.A játék lényege, hogy nagyobb
Szűkebb és tágabb környezet felfedezése során a gyermekek pozitív érzelmi viszonyának kialakítása a természeti, emberi, tárgyi világ értékei iránt, ehhez a Kis-Balaton és a települést