Kirándultak a nagycsoportos óvodások

Június 10-én kirándulni mentünk a nagycsoportosokkal Keszthelyre.
Reggel 9 órára jött értünk a busz és miután tízóraiztunk, elindulhattunk a régóta várt kirándulásra. Már a buszban nagyon izgatottak voltak a gyerekek, azt találgatták, hogy milyen lesz hajókázni. Mikor odaértünk, először a játszótéren játszottak egy nagyot, ismerkedtek a különféle ügyességi játékokkal. 11 órakor indultunk el a Hableány nevű hajóval. Miután felszállhattunk, megismerkedtek a hajó részeivel, felszereléseivel, a legénységgel. Az 1 órás hajóút alatt idegenvezetést is hallgathattunk, így mindig tudták, éppen hol járunk, mit látunk. A hajóút végén nehéz szívvel hagyták ott ezt a szép, díszes, öreg vízi járművet. A visszafele úton vettünk kacsaeledelt és megetettük a vízben úszkáló madarakat. Sokan most láttak először ilyen közelről hattyút. Az ebédet újra a közeli játszótéren fogyasztottuk el. A gyerekek a jó levegőn, vízparton nagyon jóízűen ettek. Délután fagyizással zártuk a kirándulást. A hazaúton a buszon már sokkal csendesebben utaztunk, a fáradtságtól többen elaludtak.
Másnap örömmel meséltek a kicsiknek a kiránduláson szerzett élményeikről.